Sutinka pagal rūbą, išlydi pagal protą?
Atsižvelgdami į Jūsų komunikuojamą žinutę ir toną, mes sukursime Jums tinkamiausią dizainą viskam, kas tik prisidės prie verslo plėtojimo.
Jeigu norite sukurti savo veiklos veidą, reikėtų pradėti būtent nuo logotipo – firminio ženklo. Logotipas tai pirminis įvaizdžio formavimas ne tik šiai dienai, bet ir 10-čiai ar 20-čiai metų į priekį. Grafinį logotipą ar emblemą žmogus įsimena ir prima daug giliau ir mieliau nei vien pavienius žodžius. Pagrindinė logotipo funkcija – vaizdinė atminties stimuliacija, skirta jūsų (galimai) auditorijai. Tai paprasčiausias ir pats tiesiausias kelias pristatant ir įtvirtinant savo veiklos egzistavimą. Kalbant paprastai yra trys pagrindinės logotipų rūšys – žodiniai, ikoniniai ir kombinuoti.
Žodiniai – dar žinomi kaip „wordmark“, įdomaus ir unikalaus šrifto pagalba įvynioja jūsų kompanijos vardą į stilizuotą piešinio formą. Šriftai gali būti įvairiausi, paliekantys savitą įspūdį, priklausomai nuo jūsų veiklos pobūdžio. Tarkime rankos rašysenos tipo šriftai naudojami pabrėžti formalumą ir subtilumą, stori šriftai liudija apie stiprybę ir jėgą, tuo tarpu pasvirę suteikia judėjimo įspūdį ir t.t. Pasirenkant šią logotipo rūšį būtina atkreipti dėmesį į jo įskaitomumą ir siekti, kad jis būtų lengvai įskaitomas net ir smarkiai sumažintas.
Ikoniniai – ikonos ir simboliai, kurie patraukia dėmesį ne itin sudėtinga tačiau įsimintina grafine struktūra ir emblemiškai atstovauja jūsų veiklą. Juose naudojami vaizdai, kurie formuoja įvaizdį apie jus tiesiogine arba abstrakčia prasme. Simboliai yra mažiau aiškūs negu tiesioginis tekstas ir palieka daugiau erdvės interpretacijai, ką jūsų kompanija atstovauja. Norint, kad ikoninis logotipas būtų efektyvus, jis turėtų atitikti šiuos kriterijus: būti iškart atpažįstamas, įsimintinas, aiškus net ir mažame formate, galėtų susišaukti su gamtoje egzistuojančiais objektais, nesvarbu ar logotipas yra abstraktus ar konkrečiai nusako jūsų veiklą. Retai kada kompanija savo įvaizdį pradeda kurti nuo ikoninio logotipo, nebent ženklo atpažįstamumo kampanijai yra skiriami didžiuliai pinigai. Dažniausiai pradedama nuo kombinuotojo varianto ir tik su laiku iš logotipo išnyksta tekstas arba jo dalis, paliekant tik esminę ikoną.
Kombinuoti – logotipai kurių dizaine naudojama ir grafika ir tekstas. Tai dažniausiai pasitaikantis logo variantas, kuriame glaustas tekstas papildo kokį nors simbolį ir sėkmingais atvejais suteikia šiek tiek daugiau aiškumo kuom užsiima jūsų kompanija. Tekstas gali būti tiek atskirai nuo pačios emblemos, tiek integruotas į ją.