El. pašto marketingas, automatizavimas

Elektroninės parduotuvės marketingas

Pripažinkite, jog labai sunku visus verslo reikalus sutvarkyti patiems. Net jeigu esate smulkusis verslininkas, kartais prireikia pagalbos. Laimei, šiais laikais yra daug puikių rinkodaros automatizavimo įrankių, skirtų šiuolaikinėms internetinėms įmonėms. Vienas iš jų – automatinis email marketingas. Rinkodaros automatizavimas yra svarbi priemonė, padedanti internetiniam verslui augti ir generuoti pajamas. Tai ne tik profesionalu, bet ir taupo jūsų brangų laiką. Taigi, papildykite savo elektroninės prekybos verslą marketingo automatizavimu.

Šiame Email marketingo automatizavimo vadove aptarsime:

  • Kaip marketingo automatizavimas gali padėti padidinti nepastebėtas pajamas?
  • Kodėl kliento išlaikymas turėtų būti pagrindinis jūsų rinkodaros strategijos akcentas?
  • Kaip išplėsti sąrašą ir pasiekti daugiau klientų?
  • Kaip parengti individualizuotas ir tikslines el. pašto rinkodaros kampanijas?
  • Taip pat pateiksime automatinių rinkodaros kampanijų, kurias galite ir turėtumėte pridėti dabar, pavyzdžių.

Naujų kontaktų pritraukimas

Klientai – kiekvieno verslo didžiausias turtas. Tad reikia stengtis į savo elektroninę parduotuvę pritraukti kuo daugiau naujų žmonių. Kai žmones domina jūsų siūlomas turinys ir produktai, yra didelė tikimybė, kad jie norės iš jūsų nuolat gauti naujienas.

Bet jei norite, kad nauji žmonės duotų jums savo kontaktinę informaciją, turite pasiūlyti jiems tai padaryti. Remiantis mūsų patirtimi, aktualus ir tinkamai pateiktas turinys yra geriausias būdas tai pasiekti.

Padidinkite klientų skaičių pirkimo metu

Naujos elektroninės parduotuvės pritraukia daug smalsuolių, kurie užsuka į jūsų svetainę pažiūrėti ką parduodate, kokios kainos ir pan. Nesvarbu, ar jie ateina per paiešką, ar per mokamus skelbimus, ar sužino apie jus socialiniuose tinkluose, pirkimo metu nepamirškite jų įtraukti į savo kontaktų sąrašą. Tokiu būdu sužinosite kiekvieno pirkėjo vardą, gyvenamąją vietą, elektroninio pašto adresą ir galėsite ateityje jiems siųsti informaciją apie nuolaidas, naujienlaiškius. Didelė tikimybė, jog šie žmonės taps nuolatiniaisgrįžtančiais klientais.

Paskatinkite prenumeruoti naujienlaiškį

Dar vienas puikus būdas naujus klientus paversti nuolatiniais yra paskatinti juos užsiprenumeruoti jūsų naujienlaiškį, kuriame pateikiama informacija apie viešai neskelbiamas nuolaidas, įvairūs patarimai, gudrybės ir dar daugiau.

Geriausia siųsti tikslines reklamas, t.y. tokią informaciją, kuri konkrečiam žmogui yra aktualiausia. Suteikite savo klientams galimybę pasirinkti, ką jie norėtų iš jūsų gauti. Ar informaciją apie nuolaidas? Ar juos domina konkreti produktų kategorija?

Sukurkite prenumeratos registracijos magnetus

Geriausias būdas išplėsti savo elektroninės parduotuvės kontaktų sąrašą yra kurti įdomų, patrauklų bei aktualų turinį, kuris pritrauktų naujus prenumeratorius. Prisiminkite, kad žmonės nedalina savo kontaktinės informacijos bet kam. Turite jiems pasiūlyti ką nors vertingo, pavyzdžiui, specialias nuolaidas naujienlaiškio prenumeratoriams, nemokamą konsultaciją ir pan. Tai vadinamaprenumeratos registracijos magnetais. Tai lyg savotiški mainai: vartotojai suteikia savo kontaktinę informaciją mainais į tam tikrą naudą sau.

Jie skirti žmonėms, kurie dabar dar nėra nusiteikę pirkti, tačiau galbūt bus ateityje. Tai yra pirmas momentas, kai auditorija įvertins jūsų prekės ženklą pagal gautą vertę. Jei norite juos paversti klientais, tai turi būti aukštos kokybės patirtis.

Nustatykite nukreipimo puslapį

Tai yra tinklalapis, sukurtas tik prenumeratos registracijos magnetui. Kad lankytojai galėtų spustelėti norimą šaltinį, pareikalaukite, kad jie pateiktų savo kontaktinę informaciją. Svrabu neprašyti per daug duomenų, nes žmonės gali prarasti susidomėjimą. Tikslingiausia papršyti dviejų kontaktinių duomenų: vardo ir elektroninio pašto. O pasinaudodami šia informacija, surinkti daugiau duomenų apie lankytojus. 

Naudokite segmentavimą, suasmeninkite el. pašto pranešimus

Kiekvienas žmogus yra unikalus, tačiau visi turime ir panašumų. Tai žinodami, galite suskirstyti savo sąraše esančius žmones į grupes ar segmentus pagal jų pomėgius, kilmę ir pan. Taip kiekvienam savo elektroninės parduotuvės lankytojui suteiksite labiausiai jį dominančią informaciją.

Kaip pavyzdį pateikiame įmonę „Billabong“, kuri paskelbė rudeninę vilnos gaminių akciją. Jie siuntė savo elektroninės parduotuvės klientams el. laiškus, kuriuos suskirstė pagal lytį, kad jie būtų aktualesni gavėjui. Moterims siuntė tik moteriškų prekių pasiūlymus, o vyrams – tik vyriškų.

Sukurkite elektroninius laiškus, kurie padėtų segmentuoti auditoriją

Elektroninis paštas gali būti puiki priemonė, padedanti suskirstyti lankytojus į segmentus.Pavyzdžiui, galima pasitelkti naujienlaiškius. Naujienlaiškio paspaudimas yra teisinga nuoroda elektroninės parduotuvės savininkui, kad domimasi jo preke

Tokio auditorijos segmentavimo pavyzdys yra interneto svetainė „Home Advisor“, kurie susiejo namų savininkus su namų tobulinimo profesionalais. Jeigu paspaudžiama ant naujienlaiškio, reiškia, kad žmogus domisi tam tikru namų tobulinimo projektu. Jie gali būti lengvai suskirstyti į tolesnę el. pašto kampaniją, skatinančią naudoti programą, kad padėtų jiems pasirinkti namų tobulinimo profesionalą.

Paliktas prekių krepšelis

Elektroninių parduotuvių savininkams tai yra viena iš labiausiai varginančių kliūčių, kurią sunku įveikti. Dažniausiai manoma, kad į prekių krepšelį dominančias prekes įdėję, tačiau pirkimo veiksmo taip ir neatlikę žmonės gali būti laikomi prarastais klientais. Tačiau tai netiesa. Tai – viena iš geriausių galimybių sudaryti sandorį.

Šie lankytojai yra vos per žingsnį, kad taptų klientais. Jiems tiesiog reikia priminti apie neįvykdytą užsakymą. Siųskite tokiems lankytojams priminimo laišką po vienos dienos nuo jų apsilankymo. Įtraukite prekės nuotrauką ir aprašą, kad jie vėl prisimintų ir iš naujo pamėgtų išsirinktas prekes.

Galite tai padaryti vienu el. laišku arba surengti kampaniją: siųsti po vieną laišką   kas tris ar penkias dienas po pirmojo el. laiško ir skatinti pirkėjus grįžti atsiskaityti. Puikus postūmis užbaigti pirkimą gali būti 10 procentų nuolaida ar kitas naudingas pasiūlymas.

Reklaminis pasiūlymas klientams su nuolaida

Kai kuriems žmonėms labai svarbu matyti prekę lentynoje. Siųskite jiems elektroninius laiškus su prekių vaizdu lentynoje, įtraukdami tas prekes, kurias jie buvo įsigiję anksčiau. Pasiūlykite nuolaidą, kad klientas įsitikintų, jog gavo puikų pasiūlymą.

Reklaminis pasiūlymas aukštą pirkimo reitingą turintiems klientams

Akivaizdu, kad aukštą pirkimo reitingą turintys klientai yra patys vertingiausi. Priverskite juos jaustis ypatingais pristatydami savo reklaminių pasiūlymų kampanijas. Naudodamiesi ankstesnių pirkimų duomenimis, siųskite jiems produktų grupių nuolaidas arba produktų, susijusių su praeityje įsigytomis prekėmis, idėjas.

Pvz, jei esate drabužių prekės ženklas, siųskite klientams batų, papuošalų ir aksesuarų, kurie derėtų prie neseniai įsigytų drabužių, pasiūlymus. Taip pat galite suteikti jiems nuolaidą, jeigu įsigys kelias prekes vienu metu.

Suaktyvinkite savo klientus

Kurį laiką nematėte vieno iš savo klientų? Praneškite jiems, kad ilgitės, naudodamiesi atgaliniu elektroniniu paštu.

Šis el. pašto tipas yra geras būdas užmegzti santykius su klientais, parodyti, kaip juos vertinate, išryškinti savo prekės ženklo identitetą. Taip pat galite įtraukti nuolaidos kodą. Tai bus papildoma paskata grįžti į jūsų svetainę.

Taigi, automatinis email marketingas yra vienas iš efektyviausių būdų padidinti pardavimus ir klientų lojalumą.